úterý 30. prosince 2008

Naše zvrhlé Svědomí..

Protože Alík..etoo Alee-chan by tohle nejspíš nikdy nereklamovala, a ségra se sem nezastaví, aby reklamovala, protže Hiro-chan by jji za to zakousla musím to udělat sama..
Timto Vám představuji rozsáhlou povídku na téma > Jak se dva ... sešli..
s Názvem Naše zvrhlé Svědomí (Já..xD)

Tak nějak Vám přiblížím jak to vzniklo...*uculí se a v očích se jí zablýskne* Alee-chan a Arhoo-chan jsou docela normální Chlípníci a vidí zvrhlosti i tam kde NEJSOU.. a tentokráte na to doplatili dva NÁHODNĚ VYBRANÍ kluci, kteří se ve STEJNÝ DEN nacházely na STEJNÉM MÍSTĚ, jako Alee a Arhoo a ještě blízko sebe...^^ Bohužel jaký bylo zklamání našich malých zvrhlíků, když si ti dva neskončili v náručí nýbrž se bez povšimnutí minuli.. Ale když něco nemůžeme mít doopravdy, proč o tom aspoň nenapsat...mňo a o tom to celý vlastně je...
Příběhem Vás kromě dvou hlavních hrdinů bude provázet a Alee, Arhoo, "Yaoi 4ever" a taky okřídlené podoby svědomí těch hlavních akterů..^^

Já osobně to čtu v originální verzi bez úprav, a strašlivě se mi to líbí, je to hodně takový "uvěřitelný".. A i tady platí pravidlo "Nikdy nepodceňuj Ukeho.." a takyy.. "Moderní Uke moderní Seme.." *culí se* Můžu fakt jen doporučit, protože já se u toho sakramentsky nařehtala..:) Navíc je to spíš než nějaký drama takový odpočinkový, dobře se to čte a vůůůbec..co já Vám budu vykládat..:)
Přesvěčte se o tom sami, tady máte možnost.. > Naše Zvrhlé Svědomí
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat