úterý 5. května 2009

Oi, oii...*culí se*

Zdravíčko miláčci..*kření se*


Na blogu proběhli první změny, jestli budou ještě další se uvidí..:) Ale ..no..Zatím to nějak moc neplánuju..,však mě se to takhle celkem i líbí..*poškrábe se za oušky* Každopádně jsem Vás přišla informovat o "energičnosti" mojí osobnosti. Zatím to tak nevypadá, alee, co není může být a snad i bude. Doufám! Věřím ve své schopnosti!
No, každopádně ještě mě čeká Závěr k seminární práci. Uch..co chcete psát do závěru, když na začátku nebyl problém? No dobře, nejsem žádnej blbeček, to okecám! *ještě pořád si nadšeně věří*
Ještě jsem chtěla, dneska jsem konečně ukořistila Zeměplochu, myslím, že se to jmenuje Barva kouzel (Hiro už ji měla zamluvenou *kření se*), ale evidentně si ji nechám až na tu biologickou exkurzi. Momentálně čtu "V polévce miso" od Rjú Murakami, zvláštní knížka, skvěle se čte, stránky běží, ale je v tom všem něco děsivýho..*otřásla se* nemůžu se dočkat konce, potom poreferuji. A ukořistila jsem E.T.-ho mimozemšťana..*nadšená* Na to se těším..xD A mám ještě asi další miliardu knížek..(Byla jsem tam víc jak hodinu! No..xD *bručí*)
Tak jo bobani, jdu na tu seminárku, aby mi to mohli vytisknout..*zaculí se*
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat