čtvrtek 28. května 2009

..a možná je to zdání..

*praštila hlavou do stolu* Já ho chci, prosííím, Soubííí... *natahuje pacičky po Kojim* Přežiju i ty jeho dlouhý rudý drápy, ale prosííím...*upadla do stavu blaženosti při sledování anime*
Dobře..*oklepe se*
Hiroko včera fňukala nad Narutem.Íkk, ale když Lee *zase natahuje* A dost! Začnu ještě jednou. :)

Čauky..:) Jak se máme??
Chci se strašně omluvit, za to že nic nedělám, ale když mě se tak neeeeeechceee, nemám žádnou motivaci noo. A u některých z Vás je to skoro stejný. Chjo, my už ale vůbec nejsme žádní CHALPY.! *neví jesti se má za sebe stydět teď nebo až za chvilku*
Možná, že bych mohla dělat aspoň něco, ale já radši čumím, už po třetí, na Ouran.. (a už po třetí u toho bečím..xDD Jsem strašná.) Jo, ale aby ste věděli, že zase až tak úplně nezahálím tak náhodou urputně čtu. *snaží se ospravedlnit*A už mám přečtených mega moc knížek a strašně moc jich mám nachystanejch a no, když se dostanu na net tak obvykle už nemám sílu něco dělat. Nemám vůbec plodný období a to ještě musím máknout ve škole. *při vzpomínce na matiku málem omdlela*
Já Vám jen přišla říct, že teď už snad tu tak mrtvo nebude.. Ale nic neslibuju. To hlavně proto, že můj život se momentálně pohybuje mezi čísli pět a deset. *rozlezla se po stole v záchvatu pláče* Ale jinak dobrý, já vůbec nikoho nepotřebuju, abyste věděli *fňukne a rukávem si otře očička pacičkama*, když mě nikdo nepotřebuje, tak já to taky zvládnu.
Ale něco Vám musím ukázat. Už pár neděl šiju na Facebooku (za to muže Mi...eh Lalinaa!!..xD A jo ode dneška má prázdniny..pfff..xD A to se včera stresovala..xD) A spolužák (bývalý) tam připlácl naši fotku z druhý třídy..xDD MY byli TÁÁÁK krásní..xD To se prostě musí vidět. Takže mízím..
Pac a pusu miláčci a tu to máte...(noo radši pod perex..xD)
Hiroko von Rabersdorf



Žádné komentáře:

Okomentovat