pondělí 1. června 2009

Ale,když mě chutná..

Huaa,lidi, už to nějaký bude, mám tendenci omluvit se za svoji víkendovou nepřítomnost..
Gomeeeeee...*padne na zem*
Hiro byla u babičky a hrála šachy, dámu, karty, pexeso, člověče nezlob se a tak vůbec a neměla se jak dostat na net.. (A když už byli, dostala její sestřenka mánii a hledala Yaoie na Tokio Hotel, asi jsme ji zkazili..xD a pak se k nám přidal ještě bratránek..*zakňučí* Chudinka, ale bral to celkem statečně..xD)
Noooo každopádně se chci skutečně omluvit...xD Teď už to snad bude lepší ale níc neslibuju protože ve čtvrtek píšeme čtvrtletku z matematiky a já potřebuju minimálně čtyřku... Já to sice chápu,ale jsem zmatkář..*vzdychne* No tak uvidíme..:)
Jinak dneska dělá, bratránek zkoušky..Jsme se mu museli v sobotu smát, on prostě v lakárkách a obleku vypadá blbě..xDD Ten oblek by se dal ještě přeží, ale ty lakýrky..*tříská hlavou do stolu* To se už nedá, on má strašně velký nohy a jak jste u něj zvyklí jen na tenisky..xDD *tlemí se*
Nooo nic...Já už poběžím,aby mi neujel autobus..(Nebo abych nemusela dobíhat..ikdyž to už mi vcelku jde..xD A dokonce to vypadá, že neběžím..xDD)
Tak se mějte krásně..Pac a pucu...
Hiroko von Rabersdorf
Ps: Na tý fotce z minulího článku..xD Hiro je ten nejhorší křeňous..(já za to nemůžu, u focení dycky slzím a ta fotografka do nás furt hučel "sýýýýýr"..*vraždí) ..to znamená druhá zprava..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat