čtvrtek 4. června 2009

Svět je divnej..

Na zprávy se radši nedivám, čtu si jen co chci, ale dneska..*vzdychla*
Snad každej z Vás "mistra Quan čeng Kejna" (netusší jak se to píše) a dneska,když jsem se probírala zprávama na netu..*začíná natahovat* On byl už odmalička takovje můj "vzor" prostě úžasnej pán plenj elánu a nadšení pro práci a teď toto.. Zpráva! Tohle strašně nemám ráda..
Jinak až po Vás budu řvát "Jaffa Kree" a podobný ptákoviny, prosím najděte mě a seberte mi ten slovník, popřípadě mě prašťte, protože já jsem právě našla slovvníček Goa'ldštiny..*spokojeně se zubí* Koukáte někdo na SG-1 čili Hvězdnou bránu?? *odmítá si přiznat, že je absolutní nadšenec a nedá bez Dannyho ani ranu..xD*

A ještě jsem chtěla...Jsem na sebe pyšná a musím se pochválit (nikdo jinej to za mě neudělá,no) psali jsme čtvrtletku z matiky a já mám spočítány tři příklady z pěti, jsem prostě dobrá..xD Já takovej matematickej antitalent..Huu..
No nic už mě ženou do peřin, tak pac a pusu miláčci..Přeji krásné sny..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat