sobota 6. června 2009

Uuuaaa...*zívááá*

*Proč má pocit, že už tohle jednou psala?? Grr!!*
Hmm...my jsme dneska absolvovali "výlet" na kolách, odrovnal mě. úplně! Jsem unavená, jako kdybych běžela já nevím kolik kiláků a já přitom jela na kole, do kopce. Já takovej antisportovec.
Okej, právě jsem chtěla utíkat, že se Kouknu na Kill Billa, ale asi si to radši od někoho půjčím na DVDčku, páč já se u toho filmu bojím a nikdo se se mnou nechce koukat..*vzdychne* a když už jsme tak u toho.. Ohledně Davida Caradina, to je ten herec co měl údajně spáchat sebevraždu. Hmm.. takže podle toho co se právě zjistilo umřel za úplně jiných okolností. Nespáchal žádnou sebevraždu, jen zkoušel novou sex...hmm..a co vám budu vyprávět,přeci všichni umíte číst..:) Takže tady, pokud vás to zajímá..:) > Klik!!
Hmm...myslím,že Gackta už mám pro dnešek dost, jdu na toho Kill Billa, sedí u něj totiž moje švestrrr.. *nadšeně hupká pryč* Tak se mějteee... Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat