úterý 9. června 2009

Hihi..Masahiroo...*jestli nedostane infarkt včil tak už nikdy* aneb Gokujou no Koibito.

Je marod a nic nedělá. *vzdychne* vlastně jooo!! *plácne se do čela* Čte až se jí kouří z hlavy, angličtina je pro ni přeci jen zabíračka. Já už Yaoi mangu neměla v ruce milardu let, ale tohle je prostě, úplně,...*z úst ji výjde akorát skřek*
Dá se to číst on-line a dokonce se to překladá do ČEŠTINY!! (pomalu,ale jistě) *umřela štěstím* Když Vám řeknu, že to má i nějaký ten příběh neuvěříte mi, ale kdybyste to četli..*sjela pod stůl* Tam je takovej úžasnejch záběrů, navíc Uke není tak úplně Uke..Teda je, ale on je tak..normální!! a úžasneeej... *z něj měla zástavu srdce* a ti dva pitomečci co se o něj "perou"..Absolutně netuším, jak to skončí, ale kdyby spolu zůstali všichni tři, byla bych ten nějšťastnější marod. Ještě, ehm..jmenuje se to Gokujou no Koibito. A je TÁÁÁÁÁÁKLE úžasný. Ikdyž Hiroko Yoshimiho nerada, je to arogantní spratek, má pocit, že všechno na co ukáže dostane a vůbecc..!! Hiroko radši Akita, on je tak úžasný Seme!!! *rozplynula se* a je na Masahira tak strašně milý a vůbecccc...*rázem se zhmotnila* Tadyhle máte recenzi.
Huaa, oni by všichni chtěli domů i Yoshimiho..*to nechápe, protože ho prostě NEMÁ RÁDA, chtěl Masahira ostříhat, Grr!!* Já když už tak je chci všechny tři a jako bonus Shuna! *nadšeně hopká* Dobřeee. Konec vykecávání.
Ještě ukázka. Ehm, musím říct, že jsem trpěla, protože jsem nesměla dělat žádný skřeky, abych nevzbudila maminku. Ale u tohodnle nejdou nedělat skřeky!!..xDD
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat