pondělí 29. června 2009

Mr. Harvey Lights a Candle/Pan Harvey zapaluje svíčku (2005)

Když nám tenhle film paní profesorka pustila prvni co mě napadlo, bože blbost. Ale tenhle film má mnohem hlubší podstatu a mě osobně celkem dost oslovil.

Pan Harvey přezdívaný Smíšek (haha,že) bere třídu na exkurzi do Salisburské katedrály. Místa kde už nebyl dlouhých dvacet-jedna let. Pro něj tonneí jen exkurze pro něj má tato cesta mnohem hlubší význam, je to poslaní. Míse, kterou chce splnit. A najednou se hloupá třídní exkurze, kde nikdo neposlouchá proměnuje v lekci, kde se vás děti poslouchají a přemýšlejí nad svými životy.
Toliko k ději.
Musím Vám tento film jedině doporučit, ikdyž Vás nejspíš nepotěší, že sehnat k němu titulky je nadlidský úkon a mě samotné se to zatím nepodařilo, což mě celkem mrzí. Ale já se nevzdám, film mám stažený, požehnaný buď Rapishare, a titulky se taky najdou určitě!
Každopádně, rozhodně se po něm podívejte. Tenhle film se hodně zabývá takovou tou "náboženskou tolerancí" a vůbec tolerancí mezi lidmi. Navíc sami můžeme sledovat, jedno hmm.. "osvícení"..:) Tenhle film se mi strašlivě líbil, nevím proč. A taky jsem ho obrečela..:)
Takže to je asi všechno. Pokud chcete vědět víc tak tady!
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat