úterý 2. června 2009

A chčije a chčije a chčije, říkál děda Komárek...

Ohayo, pokud se tomu tak dá říct.
Venku skutečně NEPRŠÍ,ale tváří se to, že by chtělo.*kouká ven, kde hnusně fouká a je zataženo*
Asi se divíte, že vám Hiruše píše, já se taky divím, ale mám takovou divnou tendenci, no..*trhne ramínky a dál to odmítá řešit*
Jinak to byste mi nevěřili. Včera jsem byla vypustit Krakena (Bertíká, to je můj hafí) a najednou se ozve takovej šílenej zběsilej štěkot. Tak se musím kouknout co se děje, zvědavost je prostě silnější..xD, a tam ježek. Rozsvítili se mi očička, tak jsem zkoušela co uděla,když ho vezmu do ruk, když se ho dotknu..Bylo to celkem vtipný, ale víte cooo,mě se dokonce podařilo ho rozbalit. Neodolal mému šarmu -jistě šarm to nejspíš nebyl- a byl obrovskej, byl táááááákhle velike a těžkej.. (Měl okolo dvaceti centimetrů a podle odhadu necelý kilčo) Huu jsem měla takovou radost..Sice jsem u něj strávila třičtvrtě hodiny a spát jsem šla až někdy kolem jedenácté, ale spokojená. Dokonce jsem nechytila vůbec žádnou blechu..xD *je na sebe hrdá* Ale smrděla jsem jak zmoklej pes a přejtej ježek..*tlemí se*
No nic...XD Dozvěděli jste se..xD A taky jsme zkazili sestřenku Yaoiem, přes víkend..xD Vlastně nám na to stačila sobota. (A přitom to začalo tak nevině.. Hiro: "Viděla si ten Billův novej sestřih, má jakýsi dredy." Týnuše: "Kecááááš..") Ona si to tam hledala a pak najela na takový ty zvrhlejší obrázky a pak už to bylo fááákt strašný a teď už čte i tyhle zvrhlí fanka..xDD Asi bych se za sebe měa stydět, kazit si vlastní rodinu..xDD
Huu musím fakt jítt...*absolutně se jí nechce* Ale už jenom chvilku! *věří tomu*
Ale než ještě zmizím, ikk.. Jsem debil, já ho strašně nerada, ale zároveň ho žerůů.. Gackt, on je prostě tak strašně protichůdnej... *vzdychla* Ale o tohle se Hiroko musí podělit, to jinak nejde! Všichni jsem krásní, když spíme, a Gackt tuplem, kor takhle.. *rozplývá se pos stole..!*
Zdrojík^^ Díky, Gaa-chan, taky tě miluju..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat