pátek 26. června 2009

Michael Jackson, král popu.

Jak už možná víte včera chvilku před půl dvanáctou večer zemřel král popu na zástavu srdce. Udájně ho měli oživovat přes hodinu, ale, nepodařilo se. Měl před sebou 50 koncertů, měl před sebou obrovskej návrat a jeho vystoupení byla vyprodaná. Chtěla bych mu věnovat pár vět.

Michael Jackson, král popu, úžasný tanečník, jeho "měsíční chůzi" znáte snad všichni. Poslední roky plnil bulvární plátky převážně svými aférkami a soudy. Vždycky se o něm roznášelo, že je "pedofilní zvrhlík", ale nikdy mu to nedokázali. Vždycky byl osvobozen. Svoje děti málem povyhazoval z oken a balkónů, když se s nimi chlubil, navíc se mu díky plastikám rozpadal obličej. Mm..co víc bych si jako paparazzi mohla přát, že. Ale říkejte si co chcete, já ho zbožnovala, u jeho hudby jsem se vždycky vyblbla a strašlivě mě mrzí, že odešel.
Strašně bych se tady chtěla vykecávat o tom jeho pošahaným tátovi, kterej mu zničil dětství a nakonec i určitou část jeho osobnosti. (Proč si asi myslíte, že Michael začal s plastikama?? *vzdychla*) Když jsme se jednou s mamkou koukali na dokument, právě o něm, tak ten člověk byl tolik zvláštní. On se styděl zpívat před JEDNÍM člověk, styděl se tančit, choval se jako malý, hloupý, rozverný děcko. Jakoby si něco vynahrazoval. A jen tak mimochodem v tomu dokumentu, mu taky dělalo strašně dobře, když se mu do auta nacpala jakási pitomá nána a řvala "Chci s tebou dítě". Ale on asi nebyl nikdy doopravdy šťastnej, nebo alespoň v osobním životě ne.
Já ho nechci obhajovat. Je možný, že na svým Neverlandu spal se spousty nezletilejch chlapců (A věřte mi, že kdybych já byla patnáctiletej kluk a on mě chtěl, tak bych sním šla, protože je to prostě tolik zvláštní člověk.). Je možný, že byl pořád děcko, ikdyž mu bylo padesát, je možný, že málem přizabil svoje děti, ale o to už teď nejde. On je prostě navždycky MICHAEL JACKSON, KRÁL POPU, KRÁL TANEČNÍHO PARKETU. *podržela si za něj minutu ticha a prolezla několik videií* On byl na těch koncertech tolik šťastnej..*vzdychla* A když byl mladší tak byl úplně k sežrání...
Michale Jackson je teď už nesmrtelný a vždycky bude někdo, kdo ho bude "následovat".

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat