středa 24. června 2009

A to už jsem vám říkala??

Dáme si to v několika bodech, bude to přehlednější..*zaculí se*

♂ *chtěla udělat velkej puntík,ale neklaplo to* Láli je nemocná a strašlivě moc se snažila mě nakazit...*nechce si přiznat, že se jí to částečně povedlo* Láli kouká na anime. NANA! To je ono, tak se to jmenuje. Já to MUSÍM vidět. Zítra začnu stahovat mangu. Ta taky nevypadá špatně. *pokyvuje hlavičkou*

♂ Elo je živá! Prosím, štípněte mě jestli se mi to nezdá. *má tendenci líbat její úžasný loli botičky*..xDD A prosím, prosííím...řekněte mi někdo jak je to s těma narozeninama, já už sice vím, že se to spletlo,ale netuším o kolik. Chci to vědět!

♂ Krize je zažehnaná doufejme nadobro. Moc moc děkuju.

♂ Sakra já chci domů Gravko! *šetří na to jako šílená*

♂ Fajn, Gravko počká ten 150centimetrů velkej vějíř musím mít. Mám prázdnou celou stěnu a potřebuju ji něčím zaplnit a tohle je...užasnýýý...^^
♂ Viděli jste někdo film Mr. Harvey Lights a Candle?? Prosím,řekněte mi, že jste u toho taky brečeli.. Já ho teď stahuju, ona nám ho pustila učitelka ve škole a ten film na mě tolik moc zapůsobil. Chci Ho!!! *tlemí se*

Dobře tak konec..:) Zítra bych snad mohla začít dělat něco pořádnýho..:) Ale jenom snad..:)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat