pátek 8. května 2009

Zase, nějaká pitomá hra..*tlemí se*

*tlemí se* Krom toho, že na mě šíleně působí Gackt, tak mě dne absolutně dorazil Kai a jeho smích...*praštila hlavou do stolu* To se nedá poslouchat aniž by se člověk nesmál a pak ještě jedna Dementní japosnká show u který mi doslova tekly slzy z očí...xD To se prostě nedá poslouchat japonce jak anglicky čte a nesmát se u toho..(Nebo když počítá... Prej 20 - ten-ten??..xD A 100 pak bylo ten-ten-ten-ten-ten..to se fakt nedalo..xD* Já vám sem to video pak hodím..xD)
Ale teď jsem chtěla..*konečně se trošku uklidní*
Sestřička zase přišla s nějkou úžasnou hrou..*zaculí se* a Já prostě neodolala...Lighta oblbnete jednoduše horší je to s eL.. Grr, já myslela, že ho praštíím..Ale vyhrála jsem..*spokojená sama se sebou* a nemůžu jinak než Vám hru doporučit..:)
Takže tadyhlee.. - KliknOUT
Příjemou zábavu přeje..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat