středa 6. května 2009

Upíři? (určitě si pamatuje, že to hledala pod "Vamipre")

Vítee, tak si tak říkám, že tu dlouho nebylo nic Pořádnýho..a včera (nebo to bylo dneska ráno? *podrbe se na bradě*) jsem měla chuť prolízat se galerkama ne DA..No a takhle to dopadlo..*odmítá přiznat, že má uloženejch ještě asi deset dalších, o který se ZATÍM nehodlá dělit*
No musím se pochlubit..^^ Já si ukládám jenom věci, který mě něčím dostanou..,který v sobě mají takový to "něco"..^^ A tyhlety v sobě skutečně něco mají takže doufám, že se Vám budou aspoń trošku líbit..
Ale lidíí, mám depku, začínám slintat po Gacktovi..Sakra, tomu se říká krize..*zašije se* Niniii...
Tak fajn, konec kecání.. Teď jsou na řadě činy..
Elo, chtělo by to OFICIÁLNÍ příjezd...xD
S láskou..

Hiroko von Rabersdorf
Absolutně netuším co je na něm "upírskýho", ale je úžasný...(Silent Gabriel..,neberte to..^^)

Jáááj já k tomu mám tolik keců, ale..ehm...^^ Nechci vám kazit dojem, takže se toho zdržím..xD

Žádné komentáře:

Okomentovat