neděle 10. května 2009

Sbohem, mi milýý..*tváří se děsně pohřebně*

*nahodí ohromně obrovský psí očička* Já nechci! Já tam umřu. *vidí to strašně černě, ale co po ní můžete chtít, když musí vstávat dřív než normálně*

Tak fajn, já přišla jen proto, abyste věděli, že tu týden bude skutečně mrtvo. A to mrtvo potrvá skutečně celý pracovní týden, v sobotu se pak uvidí, podle toho jak mrtvá přijedu. *kuchtí se* Pokud přijedu.
Ano hádáte dobře, biologická exkurze stojí za dveřmi a zběsile klepe, skutečně zběsile, divím se, že ještě nevymlátila sklo. *vzdychla* Noo…takže co jsem chtěla říct. Chtěla jsem říct, že se mi po Vás bude stýskat, že na Vás budu myslet … Mmm, a kdybych se náhodou nevrátila, mám Vás všechny strašně moc ráda! (Ale já se vrátím a se mnou příjde zákon! *amercikej kukuč*)
A taky tak nějak doufám, že až se vrátím, dostanu ten román o Francii..*kouká po Elo*
Tak pá a šáteček..
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat