sobota 29. září 2007

Kaze To Ki No Uta, Bronze, Zetsuai 1989

Kaze To Ki No Uta. Tohle mě fkt sebralo a hodlám se na to podívat nejmíň ještě jednou.A o čem to je..Sergej se prostě dostane do pokoje s Gilberem.Gilber je no jak bych to...prostě homosexuál (mňo tož taky se tak chová...xD A mě se to na něm děsně líbí..xD) a proto,že se tohle odehrává v 19. století asi chápete že to je pro lidi z tý doby skoro jako zločin, mimo jiné je Gilber tak trochu parchant.. Krutej a hodně chladnej a "bavit" se chodí ke starším studentům..je Ale děsně sladkej.. I když je i k Gilberovi život tak trochu krutej částečně mu helfne Sergej..Mňo já se na to prostě mrknu znova a vy jak budete chtít.. Jinak vřele doporučuju.. Joo a jedno bezva AmW.. →CliCkýýýŠšš..x)) (eče sm zapomněla říct ouplně mě fascinují jejich košile,nikdo se jich nemusí dotýkat a rozepnou se navíc nemaj knoflíky...xD fkt že mazec..xD)
(Tenchle obrázek trošku klame..!!Ale ne-e ouplně..x)) )
Obrazek
Pak taky další Zetsuai 1989 a Bronze..Můžu si dovolit to schrnout páč Bronze navazuje na Zetsuai a k tomuhle fkt nemm co říct..našla jsem to zařazený v Yaoi,ale mm na to asi jinej názor..Mě to jako Yaoi nepříjde spíš Shonen-ai...je to taková trošku oddychovka a moc se mi líbí..(Ne že by byla sadista)..když Koji příjde o hlas a píše prstem Izumimu do dlaně "I love you very much" Too je fkt sweeEt..xD Grafika se sice od Zetsuei 1989 trošku liší,ale postavy jsou si pořád podobný,taky doporučujííí...x)) Moc se mi líbilo...x))
Zetsuai 1989 →
Obrazek
Bronze →
Obrazek
Tak Endím..(Tys mě nakazila Alee-chan...xD) Pac a pusu MiRu..:-**

Žádné komentáře:

Okomentovat