neděle 30. září 2007

Lidičkýýýýýýýý!!!!!!

Lidi! Já už jsem to sice jednou říkala ale GAARA ASI NEUMŘE!! právě jsem dokoukala newest dílek .. Sakura tedy naznačovala že už mu prostě nemůže pomoct,ae babča Chiyo udělala nějaký Jutsu ... Sakura teda věděla jaký ale nějak to zapoměla doříct...mno a pak to skončilo! *grrrrrr* Ae v ukázkách na další díl se všichni tvářili dost udiveně...a pk tam byl záběr na Gaaru a měl pootevřenou tlamičku,což předtím neměl a což MUSÍ NĚCO ZNAMENAT!!! xD Já jsem z toho totálně na větvi,strašně mi buší srdí...asi do 18. října neusnu! To totiž vyjde novej díl. Panebože jenom ať to Gaara přežije! Pak budu asi ten nejšťastnější čovík na světě! Gaara,Ai shte imas..Damn iiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Fakt se asi 18. nedožiju...!
(Totálně vynervovaná) Alee-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat