čtvrtek 13. září 2007

Kimona ^_^

Když už tu o té nádherné zemi máme rubrouš,tk jsem sháněla nějaký ty pictíky a tk. :) Sehnala jsem ouplně úža kimona(aspoň mě se ouplně moc moc líbí). All Alee-chan se táááák nechtělo zmenšovat a proto použila takovou malinkou fintičku,že pictíky zkopírovala ;) Já enem abystte se mi holčiny moje nedivily že tk pk ty obrázky nenajdete ;)

PáDíš Na RanDíšKo? ^_~
A když jsem hledala ty kimona tak jsem taky našla tohohle SladkéHo brOučKaAaAa...^_^
PrAvá Japonská ModeLka? PaVouČí žeNa?
8.jpg kimono image by scarlet_momo
NeTraDičně?
kimono.jpg Kimono image by DemistiBlay
Mno,Alee-chan pro dnešek končí jinak ji maminka přerve jako hada ^_^ (Asi o sobě bude Alee-chan mluvit v třetí osobě protože se jí to moooooooooooooooc líbíííí ^_~ )
Pa,Alee-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat