sobota 29. září 2007

Rodinná Výzbroj..xD

Takžee prostě jsem se dneska nudila a tak mě napadlo ukázat jak jsme vyzbrojení proti lupičům a zlodějům,i když nevím nevím,kdybych ho přetáhla Tupou katanou co by to s ním udělalo...xD No ale stoprocentně by ho to nelechtalo...xD Takže pokud chcete mrknout tak kliknout na celý článek Oukej..??!!!?!
↓↓↓↓↓

Tatínkova Maketa,fkt je to jenom maketa...škoda docel,ale pěkná fkt..já se s tím vyžiju maximálně,pak Kobra11 hadra..xD
Tže sestřičtina Hvězdice,tedéé Shuriken no..xD Ten je ostrej,já se pořezala trošku,ale fakt mazec jsme tím házeli,já sem ji sice málem stratila,ale nbyla sem sama,fkt mazec..xD
Mňo a teď rodïnné "bohatství" xD Katany...xD Lidi jsou těžký...xD Ale nejsou ostrý,ale to jde napravit.xD Jsou krutý jsou fkt nádherný já jsem z nich oupe nejvíc HapPy...a nejoblíbenější je ta nejdelší..x)) tže tu už Katany..x)
Tohle je jen na nejdelší kataně →
A ostatní fotky a záběry Katan..→
Tak to jsou naše poklady a zbraně a všechno...x) A hlavně moje oblíbeý věcičky...x) Tady jejich shrnutí..x) →
Thák vše...některý fotky stojej za prd,že...xD Tož já prostě nejsem profík a ještěpořád mm mezery no..x) Ale budu se snažit vylepšivat,prostě ty "věci navíc" ignorujte...x)) (věci navíc jako papuče..xD Bu kus topení nebo tk něoc,jj..xD )
Vaše MiRu..:-*

Žádné komentáře:

Okomentovat