čtvrtek 10. dubna 2008

Anime /Ale anti/..aneb to bych nebyla já abych k tomu něco neřekla...xD

Hehe,jojo..musím k tomu taky říct svoje..^^
Já ačkoliv jsem Anime Fan../Yaoi Fan..xD se přiznám..xD/ Vidím v tomhle blogu..→ AntiAnime i jistý pozitiva...xD
Protože,ta holka,kluk,hermafrodit..(haha to je dopad školy..xD)..Nám tím prokazuje určitým způsobem službu..xD Podívejte se kolik má komentářů u každýho článku a kolik lidí se tam ukázalo,Anime centrála byla skvělá,ale tohle je bomba...xD
Prostě i když TO co tvoří ten blog absolutně nesnáší anime /a cokoliv okolo něj,mě nejspíš taky..xD/ Dělá nám svým způsobem takovou anime centrálu...xxD Já jsem totiž přes tu stránku už našla hafo pěknejch blogů...xD
Takže lidi proč TOMU nepoděkovat..?? Já bych jí i poděkovala,že něco takýho založila,sama občas prolízám anti blogy a u některejch se fkt nehorázně nařehtám.../Víte jak zpívají 2 buzeranti..?? Lalala. Víte jak zpívají 3 buzeranti?? Lalala. A víte jak zpívají 4 buzeranti..?? Schreiiiii...!! *láme se v pase spolu se Shi-chan/← Ale nic proti..xD
Takže Díky TI....jsi prostě ZLATO....xD
Toť vše od Hiroko-chan..
Edit: Aaa včera ty písemný maturity,tolik klučinů v kvádrech a když jim to tak děsně slušelo..*srdíčka v očích* to jste měli viděěět...Uchhh....Teším se na příští rok...xD

Žádné komentáře:

Okomentovat