pondělí 28. dubna 2008

Haaai,zase na příjmu..^^

Takže Hiroko is Back...Doma jou trošku problémy..(prosííííím,ať se Kur...nehádají,debilní kvůli také blbosti...*klečí v koutku a fňuká*)..ale jinak docela dobrý..^^ Zjistila jsem,že Nigtmare jsou sice dobří, ale na..Maximum the Hormon jsou ještě hodně slabí..(pokud znáte druhý OP Death Note a druhý Ending víte o kom mluvím..) ..Maximum the hormon,to je prostě...uch..*srdíčka v očích* asi začínám ztrácet vkus...xD Ale říkejte mi to žeo...xD
Jinak jsem náhodou narazila na písničku Breathless (Co vám to říká,milovníci Loveless..??) Jak říkám,asi ztrácím vkus...Tahle ppísnička se od What's up People?! Liší asi jako Vegetarián od Masožravce...ale dobý toe vklidu...xD Říkám jsem asi mimo....xD
A ještě budu otravovat..^__^ *tváří se děsně andílkovsky* Hiroko-chan se nějakým zvláštním způsobem dostala už do třetího kola..^_^ O nej pictí...Díky všem ,kteří mi hlásili..^^ Děkuji a zároveň chci ještě jednou poprosit,jestli by jste pro mně zahlasovali... Jestli budete tak hodní tak tady...→ CliCknouTT
Tak toe asi šecinko...jdu přidat nějaký článeček a prohlídnout svoje Milášky..^^
Paa
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat