pondělí 14. dubna 2008

Japonsko,přes růžové brýle...

......Chjo lidi,jak tak koukám my to Japonsko vidíme moc přes růžový berle...Když jsem nedávno koukala na případ jednoho japonskýho kanibala naskakovala mi husí kůže,když řeknete kanibal předtavím si něco roznýho co musí bejt špinavý a je to hned poznat jenomže ten chlap byl doslova "rozkošnej"..a přitom takovej hajzl s prominutím...A na jeho "roztomilost" mu skočilo hafo ženskejch..(australanek převážně)..
Jasný Japonsko je strašně moc krásná země,málo kde najdete uprostřed velkoměsta kus Zelenýho...xD Ale přitom japonci jsou rasisti hrozní...Vlastně oni se tam mezi sebou nesnášej ouplně strašeně..Japonsko nesnáší Čínu, Čína nesnáší Japonsko,Severní Korea nesnáší Jižní Koreu... A obráceně..Potvory Japonci nedaj pokoj verlybám,ale zase se jim nesmí zapřít jejich "pokrok".. (kterej se k nám věšinou nedostane protože naše životní úroveň oproti jejich plus jsou daleko..)
Ale stejně...Ikdyž jsou super mega vyspělej stát jen s nějakýma 4ma procentama nezaměstaností jsou... Mají strašný chyby...sice je pravda,kerej stát nemá... Ale aspoň ty verlyby si můžou odpustit a nebo dobřee,když už to vybíjí tak ať tomu,ale taky sakra pomáhají přežít...Nejsem Greenpeace,ale oni už mě s tím serouu...hrozně..nelíbí se mi to...a nedaj si ty potvory pokoj...A nelíbí se mi tam spustu dalších věcí.Ten rasizmus by si taky mohli odpustit...Ikdyž zase nemůžu házet všechny do jednoho pytle,oni všichni se tam nějak nemají rádi...
A taky Japonci jsou děsně úchylní..^^ Ale to už je fajn...když je to v mezích..(pedofilie už není v mezích...ani náhodou..)
Dobrý vykecala jsem se,ale taky by mě zajímal váš názor..=3 Takže piště...Zajímá mě to....
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat