pondělí 28. dubna 2008

Hehe a prej,že tohle mě nepohltí...

Jojo,ještě nedávno jsem se zaklínala,že na TAKOVOU ZHOVADILOST prostě nemám nervy a nehodlám se na to dívat,ani za živej svět a bác...Slova plynou,voda teče a Hiroko je absolutní fanoušek zhovadilosti Nerima Daikon Brothers. Já prostě nemůžu...To je tak stupidní,až je to dokonalý,celou dobu co jsem na to koukala mi z obličeje nezmizel poťouchlej výraz a nezapomínala jsem se uchichtávat nad každou VELMI inteligentní hláškou...xD (Jen tak mimochodem jak by vám bylo,kdyby vám někdo do koho jste totál zamilovaní řekl.."Já o tebe nestojím,mám radši pandičky a nebo nakládaný okurky." S Mkto to div nešlahlo a se mnou to šlahlo,válela jsem se někde pod gaučem v hysterické křeči od smíchu..)
Nerima Daikon Brothers je ta největší zhovadilost na jakou jsem kdy narazila...Hide je imbecil co prostě není sto pochopit,že si Mako NEMŮŽE vzít protože je jeho sestřenice a zvlášť proto,že ho nechce.. Mako je poťouchlá a bezhlavě zamilovaná do Ichira,je taky děsná žárlivka a skvěle se rozčiluje...xD Ichiro je pohodář,většinu seriálu prospí,když nespí tak jí a když nejí a nespí tak zpívá,občas taky chodí...třeba do klubu..(U něj mi akorát nedošlo,jestli teda je "*společník" nebo není...xD) a Detektivka Yukika aneb liška podšitá jak ji Mako a Hide tituluji..(Ichiro spí..xD) Je snad ještě praštěnejší než všichni tři dříve jmenovaní...xD Je schopna zamilovat se do čehokoliv..(panda,rybí sušenka a v neposlední řadě Ichiro..) je fakt praštěná a já osobně ji mám nejradši...xD
No jo...a pak,že já se tomu vyhnu,Ha nevyhla...ale vážně nechápu jak jsem se u TOHOHLE mohla tak nachlámat...xD No dobře,dobře moje nároky na IQ postav rapidně klesají,asi bych si měla na chvilku dát pokoj od Yaoi a sledovat něco NORMLÁNÍHO myslím,že Shonen ai mi postačí..^^
Padíím zlatíčka..je spousta hodin..(Ano,hodlám se totiž dlouho čvachtat...xD)
Hiroko von Rabersdorf
*společník - prostitut..^__^

Žádné komentáře:

Okomentovat