středa 23. dubna 2008

Kashou no Tsuki...*svítí ji očičká* Miluju motýlky...^^

Pokud vás nezajímá citový výlev mojí osoby,tak následující textík s klidným svědomím přeskočte..^○^
Některé věci..(Název,který rok,obrázky apod.)..jsem čerpala od tud..→ Shonen-ai.estranky.cz
Kashou no Tsuki aneb Moon of the Firey Night.
Tak tenhle kousek je už z roku 1998 čítá dvě OVA přičemžka každá má okolo 30 minut..
Zařadím to Shonen ai,ačkoliv by se o tom dalo polemizovat neboť Kagetsu nejní tak úplně Chlap,on nejní ani tak úplně Ženská,on je tak nějak Hermafrodit..^^ Ale to mi nezabrání ho baštit..^^
Krom Shonen ai se to dá zařadit ještě do žánru fantasy..
Kresba se mi moc moc líbila,zvlášt mě fascinovalo jakoby prokládání s reálnýma záběrama,nebo se mi jen zdálo že jsou reálný..?? *škrábe se na hlavičce*
Hudba úch..nádhera,ikdyž mě občas rušil hlas toho plešatýho záporáka..xD
No a k ději..
Kagetsu je z rodu..*šmankote já to zapomněla..xD*..tak jo,nevím jak se tomu nadávalo,každopádně lidé z jeho klanu tak jo rodu jsou schopni měnit se v přerostlí domácí mazlíčky..^^..(Kočky) Kagetsu osobně se promněňuje v zrzavou mícu velikostí připomínající Pumu,nebo něco trošku menšího. Kagetsu už nějakou dobu žije..(nebo se učí..)..u velmi váženého a mocného šamana Arimasa-sensei,tak ho oslovuje. Kupodivu Arimasova mamča byla liščí démonka..což znamené,že i Arimasa je tak trošku "zvíře". (bohužel to nám nemohl předvíst názorně,byl zdrženlivej a režiséři mu nedali šanci..*chlípnej smile*)..Arimasa a Kagetsu mezi sebou mají,takový zvláštní vztah,ačkoliv ho Kagetsu oslovuje sensei.(Třeba když Arimasa příjde o paměť a zeptá se jaký mezi sebou mají vztah Kagetsu ihned vypálí,že jsou milenci..xD) Taky to posiluje fakt,že se za žádnou cenu nehodlá vrátit ke svému kmeni..(Hehe,dokonce se ho snažil jeden z jeho kmene hehe.. "oplodnit" řekněme...xD "Přišel totiž čas.."^^ Myslím,že ho našel podle vůně.. Jeho vůně přitahovala Motýly a když se Kage-chan ptal Arimasy co tam dělaj, večer, tak mu řekl,že "Sladce voní."..^^)
To tady okecávám a vy vůbec netušíte o čem to je..xD Okej zkusím osvětlit děj...xD
Jak jsem říkala Arimasa-sensei je šaman,a to takový že veeeeelmi mocný šaman.Jenomže někomu prostě zavazí.Takže se ho pokusí zbavit,nejprve na něj pošlou démony..Potom je spáchán útok na město. Obviněn je Arimasa a ten dostne "domácí vězení". Jenže než se to prošetří,vypálí Arimasův dům a málem tak zabijí i Arimasu spolu s Kagetsu..Následuje souboj s "tím parchantem"..xD..A právě tady Arimasa ztratí paměť..Kagetsu na něj bafne,že jsou milenci..xD Smůla pro Kagetsu Arimasa si postupně vzpomíná a dál už to nebudu okecávat...xD Zaprvé nevím jak to dopadlo protože posledních 5 minut jsem neviděla a zadruhý,by jste z toho nic nemělí...xD..
Ale určitě doporučuju kouknout..^○^
Třeba pár pictí..^○^ (Můj oblíbenec je Arimasa,ale i Kagetsu a na vlásky Kagetsu krásně fungovala tíhová síla..xD Ne gravitační,to by mě pan Profesor Voráč okřikl,že zastavuju Zemi a co si to dovoluji..xD)
Pictí...►
Kagetsu...
Arimasa..
Zachránce Arimasa.. Aneb "Kočka přece vždycky dopadne na všechny...ZuBY..???"(Madagaskar)

Žádné komentáře:

Okomentovat