pátek 4. dubna 2008

Konichi Wa..^^

..................
Co jinýho,právě jsem smazal..(po klikáté už..??) svůj sblog,včera sem začala a dnes ho pohřbila,chjo,zase jindy....Já to prostě neumím,HTML mi absolutně ni neříká..:(( Jinak chci změnit dizajn,uvidím...^^ Jak se mi bude chtít..
Chtěla jsem číst Loveless,přečetla jsem si první dvě stránky a pohřbila to,jako všechno dneska...,ale četla jsem Šípkovou Růženu..^^ Jojo Šípková Růženka,zatím jediná hodná osůbka..(nebudu bečet,chudina malá mojjjeeee,hajzl její táta prej 12 sudiček ha...kecy...) Pokud jste ještě Ludwiga nezačali číst rozhodně vám ho musím doporučittakhle jste pohádky ještě neviděli,já pořád říkám že v ty Kaori něco je..^^ Jo a stáhnout to můžete tu → chidori.sblog.cz
Jojo,dneska to byl zase den,ještě,že už je pátek..^^ Jdu se probírat haldou obrázků od Lily a čumkat na Krasobruslaře..(jsem normální,jenže Daisuke,Verner,Plushcenko /aa jak se to píše..??/ to jsou prostě...haaa...bez komentáře) Jinak u tý Lily,přemejšlím,že bych sem hodila zvláštní rubriku,má fatk slušnou sbírku pictů...^^ Ště uvidím..^^
Hiroko von Rabersdorf(nemohla jsem si Soubiho odpustit..*-*)

Žádné komentáře:

Okomentovat