neděle 27. března 2011

Jak jsme "mamku" nachytaly..

..nachytaly, páč jsem ji "chytaly" jen já a Shinnya..^^

Už včera jsem se Shinnyou (která jedinná sdílý mé nadšení, pro všemožné přehlídky, modely a modelky..) rozebíraly mega dlouhý rozhovor s Andrejem Pejicem (srbsko-australský model..^^ Blonďaté dlouhonohé kotě,pamatujete si ho?).. dneska jsme v tom nadšeně pokračovaly a Shinnyina mamka (proto je mamka v uvozovkách), prohlásila, že všichni modelové, jsou gayové (řekla, že jsou gayové a teplí). V té chvíli se Shinnya pochlubila Andrejem (neb je mezi Top 50 a to jsme zrovna řešily), maminka prohlásila, že ten je teda úplně..(pravda v jeho případě je to dost možný, on rád prohlašuje, že si "bere to nejlepší z obou světů") Načež mi Shinnya sdělila, že mamka je "staromódní" (maminku jsem neviděla, ale většinu jejich názoru poctivě uctívám, protože jsou podle mě správný, ikdyž jde většinou o výchovu dětí..:D). A pak jsme na "mamku" skočily otázkou "A jak je to tedy s modelkama, když všichni modelové jsou gayové?"
Mamka na to řekla "noooo..." a myslím, že o tom bude asi ještě dost přemýšlet. Protože tak to dělají i moji rodiče. Občas sice přemýšlí dost dlouho a stane se, že se k tomu či onomu tématu vrátíme třeba za půl roku, ale vrátíme.

Je úžasné, že občas se rodiče (a u nás i prarodiče..) jsou ochotni "zmodernizovat" a přijmout nové věci. Nebo se je aspoň snaží pochopit, což já u mé babičky naprosto obdivuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat