pátek 4. března 2011

Letošní hrabišínská zima..

Letos stála zima téměř za prd. Chtěli jsme si se psékem udělat pořádné zimní fotky, ale vzhledem k tomu, že když byl sníh nebyl čas to dopadlo, tak jak to dopadlo.. A stejně! v Hrabišíně je krásná i tahle slunečná, bezsněhovatá zima..

Pamatuju si, že ten den..(bylo to dopoledne) jsme měli někam jet. Tato informace se donesla k mým uším s poměrně velkým zpožděním. Měla jsem už naplánovaný výlet až k Malínu..(je tam úžasný kopec a já chci konečně vidět tu jejich "protipovodňovou" přehrádku..^^) Bylo sluníčko a krásně a já v pohorkách (který pořád ležej na místě, kde jsem je skopla..) vyrazila na pole. I přes obrovské prostesty. Ukecala jsem to aspoň na třičtvrtě hodiny..(a k přehrádce se nedostala, na to potřebuju víc hodin..) Hlína na začátku príma křupala a já už si začínala fandit, že to zvládnu, asi uprostřed se z křupavé hlíny stalo pěkné blátíčko a mně ztěžkly nohy. Dovléct se až na polňačku byl téměř nadlidský úkon a Bertidlo musel pořádně zabrat, aby mě z té pohromy vytáhl...

Ňufka si protáhl packy a vyhrabal asi půl metru hlubokou díru, zatímco já jsem se snažila očistit botky, aspoň trošku. Podařilo se mi to, ale protože si nedám říct a vracela jsem se stejnou cestou zpět..(a lehce v poklusu..) moc mi to nepomohlo.. (a proto ty boty pořád leží před dveřma,..:D ta hlína se na nich prostě drží!..xD)

Hrozně miluju, jak to na jaře krásně voní. Nemyslím ten smrad, co se drží při zemi, když je divný tlak a všichni topí, jak šílení. Myslím takovou tu zvláštní vůni, když se zahřívá hlína a to všechno..^^ Už se těším na jaro..

A naše jedinná fotka z výletu..(která se "povedla" -> jsme na ní oba..) No to taky byla akce..já jsem sebou několikrát praštila a Ňufidlo asi třikrát zahrábl..xD Ale užili jsme si to!, člověk by neřekl, co všechno se dá stihnout během 45 minut..

To, že jsme na ní oba, neznamená, že jsme na ní oba v té správné fotící pozici..xD Ale co.., jsme tam!
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat