čtvrtek 31. března 2011

Členovci a "troška" psychologie..

Ve středu jsem si dala od školy pauzu, protože je to velmi krátký den..(a nechtělo se mi moc cvičit..:D) + nám ještě hodina odpadla a já jsem potřebovala víc času na učení členovců + druhoústých a to konkrétně až po třídu ryby, včetně a ještě ke všemu psychologie + rozšířená vývojová psychologie..( u které jsem myslela, že už minimálně polovinu umím, no myslela..). Ale byla to zábava.
Členovci, kterým jsem dala ze všeho nejvíc se mi podařili nejmíň. Jsem z toho zklamaná. Po takovém neúspěchu mi pak každé učení příjde zbytečnější, protože, když dám tomu učivu o kus míň, tak dopadnu líp. Divný..xD
Vsátavala jsem dnes dřív..(o hodinu..) a jsem o hodinu vyřízenější, zítra asi vstanu stejně, protože bude zkoušení na reálie a to z Aj.., potřebuju si to zopáknout a když už se mi dnes nechce, tak hodl budu muset zítra. :D

A teď něco užitečnějšího. Na TOHLE, jsem narazila úplnou náhodou a to při hledání onoho mega rozhovoru s Andrejem...(Andrejova práce mi momentálně pomáhá relaxovat a řadí se tak hned za "lítání" po poli s Bertem..:D A pro Elo-chan speciální dodatek, nemusím myslet na mého toulavce!..xD)
Jmenuje se to Dark Narcissus, nadšené "och" si nechejte až na potom..:D
Video z YůTube (protože mně se méně seká, ale co bych po dědouškovi chtěla, pokud máte vykonnější počítač, tak oficiálně, větší, lepší kvalita tady..) Pro lidi s počítačem mého typu tedy kamarád youtube..:-)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat