sobota 19. března 2011

Jako provazochodec..

..umývání koupelny je prostě to "nutné zlo", které jsem ochotná přetrpět a to částečně i proto, že si můžu "pohrát". Chodím si po hraně vany a představuju si, jaký nejsem šikovný provazochodec..T__T (na tělák jsem byla vždycky střevo, proto mě taky fascinoval a fascinuje cirkus..^^), úžasný zpěvák..(broukám si, zpívám si společně s Gacktem, Jarvisem nebo třeba "zvracím" s MM..:D) a vůbec cokoliv, co se dá nějakým způsobem nacpat do koupelny.
Máma se hrozně diví, proč mi to vždycky trvá tak dlouho..:D

Jsem unavená, zvládla jsem dvě biologické otázky..(a jsem až převapená, že si i teď po x-hodinách pamatuju TOLIK.., kdyby to tak lehce šlo i s kytkama. My spolu asi budeme bojovat až do smrti.)

Ale dneska je zvláštní den! Bavila jsem se na Vývojovou psycholigií. Je to jedna z nejúžasnějších věcí týkajících se psychologie. Moje učení pak vypadá asi tak, že si "vzpomínám na lidi"..tzn. připodobňuji je do určité fáze vývoje. Třeba na dědečka jsem si vzpomněla u "penzijní nemoci".. To jsou totiž lidé, kteří mají z důchodu panickou hrůzu a nedokážou se smířit s tím, že jsou nahraditelní a teď už je nikdo nepotřebuje, protože jsou staří, sami se totiž staří necítí.
Nebo na prcka, v kojeneckým "stádiu"..v tomhle období děti "bez maminky" (maminka jde třeba nakoupit) brečí, pak trucují a pak se upnou na jinou osobu., zatímco náš Matyášek první dvě přeskočí a hned se upne na někoho jinýho..(pak spolu baštíme hlínu a cácháme vodu..:D) Taky je úžasné, že Matyáš říká jak svojí mamince tak svojí sestřičce "mami"..:D:D A je hrozně chytrý! v jeho věku děti tak možná broukají a on už zvládá i mluvit..(když se zlobí.., jinak moc ne..:D) Je to úžasný dítě..♥ :-)

A nakonec, Manovi dnešní narozeniny! ♥ íHá.. pravda, Japonsko teď hrozně trpí, ale oni jsou úžasně pracovití a houževnatí a určitě to zvládnou, proto si můžu dovolit Popřát Manovi všechno nejlepší.. (joo,chci to mít i tady, je to můj oblíbený j-rocker..♥)
Mana, jedna z jeho nejúžasnějších fotek. On se tu totiž usmívá a to není běžné. Je to dokonale se ovládající člověk.
Au revoir (Malice Mizer za Gackta).. ♥ (původně jsem se chtěla plácnout jiné PV, ale Au revoir a Kamiho (=bubeník) vlacící vlasy, to se prostě musí vidět.., ten záběr fakt stojí za to.)

Žádné komentáře:

Okomentovat