pátek 4. března 2011

Naše porcelánová panenka..

Po několika týdnech zapomnění...

Není to tak dávno, co mě popadlo "Svlíkací šílenství". To jsou dny, kdy mám tendenci, všechny svoje plyšové kamarády svléknout a nechat "vyvětrat". Tentokrát mi pod ruku přišla potřetí pestěhovaná porcelánová panenka. Věřte, je v naší rodině již drahnou dobu (vyhrála jsem ji kdysi dávno na maškarním plese v tombole a doteď si pamatuju, jak jsem s ní bežela domů a čtrnáct dní ji v kuse obdivovala, než ji mamka poprvé přestěhovala..) tipla bych to plus mínus šestá třída..(možná miň..)
Jméno nemá, říka se jí všelijak (a upadla jí řasa, kterou doteď nikdo nebyl schopný naaplikovat zpátky..) mamka jí obvykle jmenuje ja "Krojařku" a nebo jinak..
Noo, ale jak se mi tak dostala pod ruku v té mé náladě, tak že ji zkusím svlíknout. (Svlíkání porcelánových panenek je extra vzrůšo.. teta má maličkou sbírku těchto krasavic v úžasných šatech!) Tohoto našeho člena rodiny jsme totiž ještě nesvlíkly. Mamka se pochopitelně moc nadšeně netvářila, ale mně to nedalo. Zprvu to šlo ztuha, kroj měl spostu vrstev a já jí nechtěla poničit nebo potrhat šaty. A sundat ji ze stojánku byla nervydrásající akce. Ale nakonec se podařilo a hle! Ona nám tolik let zatajovala, že je Pravoruká! Jakože nemá obě ruce levé, jak se tak říká nešikům, alébrž obě ruce PRAVÉ!
Krojařka
Krojařka
Toto je její druhé stanoviště (krbové), dnes už žije u maminky v ložnici, kde obývá vlastní poličku a je spokojená. Jinak, pokud si všimnete, ona je pěkná kuplířka! Pěkně svoji levou-pravou ruku schovává, aby na to nikdo nepřišel!..:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat