pátek 10. června 2011

Já to zvíře chlupatý prostě miluju.
Oni všichni tvrdí, jak je mu to tričko nepříjemné a kdesi cosi. Jenomže, když ho převlíkám, tak se tváří ták..! Neodolatelně.
To naše převlékání probíhá jednou denně. A to ani ne proto, že by byl takové čunče, ale proto, že mě to strašně baví a navíc je to příležitost, jak do něj něco nacpat (tentokrát ho to asi vážně bolí, protože se do jídla nehrne).
Obětovala jsem mu dvě svoje trička, jedno červený a druhý bílý s potiskem dalmatínka. Víc mu sluší to červené.  Ale jsem z toho vážně nadšená. Baví mě vyslíkat a převlíkat a když to můžu ke všemu praktikovat na té mojí příšerce. Uhm, to je prostě něco. Nikdy jsem nevěřila, že bude tak nadšený z toho, že nesu tričko. Sice se se mnou pořád snaží přetahovat a viditelně se mu moc líbí, jak látka praská, když ji úplně prokousne, protože občas to jen tak drží v zubech a soustředěně šoupe látkou na to správný místečko.
Už vím, co s těma tričkama provedem. Rozervem je v zápalu boje, bwahahaaaaa... Už aby to bylo.

Žádné komentáře:

Okomentovat