sobota 25. června 2011

Krosna, kufr, jeviště! Krosna, stan a kajak!

"Ahooooj!" řve se na každého projíždějícího (proplouvajícího) takže opět "ahoooj, vy toho muže grilujete?"zeptám se u toho, když spatřím zřejmě mrtvého chlápka pod něčím co vypadá jako alobal "Ahoooj, ne on je jen ožralej" chlápek taky otvírá oči, ale to už plujeme dál...


http://www.goplayoutdoors.com/Member/whitewaterrafting/images/animation.gif

Vždy jsem si myslela, že největší pijani jsou umělci a pak jsem potkala vodáky xD...Okey vodáctví není jenom o pivu a rumu, hlavní je zábava a tak trochu dobrodružství. Tenhle týden byl ve znamení spousty vody (voda dole, vepředu, vzadu po stranách i nahoře T.T) a hořekování ve stanu na počasí (nespokojenost jak s deštěm i vedrem xD), na nedostatek prostoru a nepohodlí a na pitomé daleké sprchy za 20 Kč bez záruky na teplou vodu! Prostě paráda! xD Ale přežila jsem to a zamilovala se do té úžasné vody a přírody a sjíždění na raftech a kajacích :-). Je to parádní. Člověk si zablbnul, zaplaval (byla jsem první ve vodě xD spadla jsem ještě než jsem vyplula xD) a zazpíval...hooodně zazpíval (začla jsem tam nesnášet písničku Kdybys tak náhodou měl pocit, že jsi sám,tou cestou mechovou, přijď rychle rovnou k nám... whaaa!! a to jsem ji tam slyšela poprvé, ale za to 1000x x.X...)

http://www.downloadatoz.com/_imgbank/an/animated-water-screen/Animated-Water-Screen.icon.gif

A trochu o vodáctví ať tady jen blbě nekefrám, ale trochu vzdělávám, když už jsem na tom pajdáku. xD Člověk sedící vzadu se jmenuje ZADÁK a má na starosti řízení a život ostatních na palubě :-). Člověk sedící vepředu je HÁČEK a je to motor, obstarává rychlost, čistí plavidlo a nahání prý (dle instruktorů) ženský/mužský zadákovy do stanu xD A člověk sedící uprostřed a bez pádla je PORCELÁNEK, ten obstarává nejčastěji zábavu a prý musí umět vtipy xD.
Další věci by chtěli názornou ukázku a tak končíme. :-)

http://www.downloadatoz.com/_imgbank/an/animated-water-screen/Animated-Water-Screen.icon.gif

Krom sjíždění jsme navštívili 3 zámky...chjaa všude samý Shwarzenberg xD, ale mooc pěkný, jen stavitelé měli myslet mnohem více na turisty a nestavět to tak vysoko xD

Na závěr ve čtvrtek bylo křtění na vodáky samotným bohem řek Čochtanem xD křtil nás pádlem, rumem, blátem (plus další nechutnosti ze dna řeky xD písek, kachní trus, ...) a vodou samozřejmě... jelikož pršelo a byli jsme špinavý z mytí a nakládání lodí do vody jsme se vyloženě těšili xDxD

Plus 9 hodinové cesty tam a zpátky s filmy (Plnou parou vzad, Lovci myšlenek, Gladiátor)... prostě parádní týden :-)

http://www.flixya.com/files-photo/A/n/i/AnimatedAl346500.jpg



Ještě se ve zkratce zmíním o Wolkrově Prostějově, kde jsem byla minulý týden od úterka do soboty s divadlem poezie (soubor Červiven, inscenace Knedlo, vepřo, zlo...pro mě stejně ale jednoduše kufry :-)) Byla to sranda v úterý jsem odjela, v sobotu odpoledne se vrátila, něco málo vybalila, něco málo přibalila a v neděli ráno zase jela pryč...xD hektické.

http://www.clipartguide.com/_named_clipart_images/0511-0810-0601-5808_Suitcase_Covered_with_Travel_Stickers_clipart_image.jpg

Tam ty bylo taky parádní, mnohem lepší spaní a žádný déšť. xD Plus spoustu recitátorů a divadel. :-) Během toho jsem se zúčastnila i semináře Stínová porota. Já jsem ale pilná, zatímco ostatní vyspávali, já musela na ranní seminář. xD
Jo a získali jsme ocenění za scénář a metaforickou práci s rekvizitami. :-)

Okey...měj te se krásně a PAC & PUSU Ni@Toki
...a zase příště http://s.myniceprofile.com/myspacepic/185/18507.gif

Žádné komentáře:

Okomentovat