pondělí 14. ledna 2013

Dvanáctý den: Co si tvý přátelé myslí o tvých BJDs a o BJDs vůbec.

Co si tvý přátelé myslí o tvých BJDs a o BJDs vůbec.

Hm, občas by mě to taky dost zajímalo. Každopádně mám kamarády asi ve třech skupinách. Lidi, kteří sami mají BJD, lidi kteří moc chtějí BJD a lidi "normální" u kterých je občas docela dřina uhádnout, co si o mým "koníčku" myslej.
První dvě skupiny asi nemá cenu moc zmiňovat neb je jasné, že BJD obdivují a chtějí a tudíž jim BJD není lhostejné a zajímá je. O Vavřinečkovi si snad myslej jen hezké věci a kdyby ne, tak nám je hlasitě nesdělují, za což jsme oba vděčný. :-)

Druhá část je tak trochu jako počasí. Minulí rok se mnou bydlely dvě slečny. První byla "paní" učitelka a ta se o Vavřinečka zajímala, ale jen vlažně. Každopádně nic negativního mi neřekla, spíš naopak. Renatka byla moc milá a občas mi i chybí její povídání, i přesto, že jsme spolu sdílely pokoj jen asi dva měsíce. Pak jsem bydlela s Danielkou. A když jsme se pak stěhovaly do druhýho bytu Vavřineček spal s náma na manželáku (odmítly jsme si nechat rozdělit postele, páč by to bylo na dlouho. :D) a Danča se mě několikrát ptala, to když Lawri zůstal doma, kde mám kočourka. :D Moje spolužačky a kamarády to asi berou s nadheledem, asi jako "každej máme něco" stejně tak moje nynější spolubydly. A minimálně to nekomentujou nijak urážlivě. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat