sobota 12. ledna 2013

Jedenáctý den: Jak dlouho sbíráš panenky? Sbíral jsi panenky ještě před BJDs?

Jak dlouho sbíráš panenky? Sbíral jsi panenky ještě před BJDs?

Vavřinečkovi se věnuju už téměř dva roky. Ale, že by to bylo sběratelství, to dost pochybuju. Nemá totiž nikde svoji poličku. Regulérně se mnou sdílí postel a ve skříni má svůj kousek poličky na oblečení, botky má velde mých. Vlastně mi pro něj chybí už jen věšáček na kabátek a košilku. :-) Navíc je pořád sám, i když už mu skoro rok slibuju pořízení partnera. Ale jak se říká, kde není ani čert nebere. :D
Druhá část otázky je pro mě dost lehká. Nesbírala. Panenky mě nikdy moc nebraly. Když se mě moje babička po seznámení s Vavřinečkem ptala: "A ty sis hrála s panenkama?" moje mamka na to měla pohotovou odpověď: "Nee, ona je vždycky jenom vyslíkala." Jinak mám doma na poličce jednou porcelánovou panenku v kroji, která je pravděpodobně "made in china" neb i ruce má obě pravé, ale vůbec to neubírá na její hodnotě. Kdysi dávno jsem ji totiž vyhrála v tombole na maškarním plese. :) A i když stojí na poličce a občas se na ni neuvěřitelně práší, pořád se na nás moc hezky usmívá a je milá. :) Ale je o ni samozřejmě menší zájem než o Vavřinečka, protože ona má svoji poličku a "pouze" se s námi stěhovala a procestovala skoro celý dům (teď bydlí na poličce v ložnici rodičů a na zádíčka ji hřeje komín). Vavřineček ten cestuje pořád a všude. Asi proto, že je skladnější a ohebnější. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat