neděle 20. ledna 2013

Zimní ČZU

Včera jsme se na hodinku (protože byla zima a mě mrzly prsty a Vavřinečkovi, po tom co udělal andělíčka, zadek :D) vydali pokochat se krásami zasněženého areálu ČZU. ČZU areál je poměrně rozhlehlý a sníh na něm dokáže čarovat stejně krásně, jako když na jaře a v létě kvetou stromy a keře a další květiny. Obě jezírka byla bohužel zaledovaná a tak Vavřineček ani nemá fotku s hrochem, který žije v jezírku (nebo jak tomu říkat) před naší fakultou. :( Ale tak to tedy až v létě. :-)
V sobotu, klasicky, je areál pustý prázdný a člověk se může roztáhnout. Lidi co tu bývají většinou dospávají včerejší večer a brzké ráno a nebo se na další takovou akci chystají a když vytáhnou paty z kolejí tak je to do hospody nebo Kauflandu. :D Dobře pro nás, co rádi mrzneme a válíme se ve sněhu. :D Každopádně z toho vyšlo několik málo pěkných fotek. :-) Ale já se s Vámi, samozřejmě, podělím i o ty ne moc nebo o ty vůbec pěkné. :D Některý tedy vypíchnu už tady a na zbytek se můžete mrknout v galerii, konkrétně v části Zimní ČZU.
Příště se snad Vavřineček pustí do vyprávění o Leviho prvních Vánocích, které částečně strávil u nás a má z nich spoustu skvělých fotek a reklamu do budoucna. :D

Jsem Pán Sněhových závějí! :D

Podívej, kočičí ulička!

Foto u jezírka (líbí se mi tenhle,.. budu za machra a řeknu "detail"). Vavřinec se tak zvláštně zasnil. :-)

Lipová, tahle se mi líbí, vlastně se mi líbí skoro všechny lipový, ale tuhle jednu jsem chtěla vypíchnout. Tak jsem ji vypíchla a je tady. :D

A pak jedna, kde si vavřineček hrál na chudáčka v šutru. A ta se mi taky moc líbí! To místo v kameni bylo přesně akorát. :-)

Strašení dětí v "srdci" nějakého přízemního jehličnanu. To nás oba moc bavilo! A byli jsme hrozně překvapení, kolik srandy takovej na první pohled obyčejnej keř může poskytnout dvěma pakům. :D

A pak jsme dováděli v trávě! :D A z toho vyšli hrozně vtipný fotky s oční cenzurou. :DAle stejně se nám líběj. :) A jedna za všechny. :)

A pak mi Vavřineček ukázal, jak se SPRÁVNĚ má dělat sněhovej andělíček. :D

Lawrenc: Nemůžeš sebou do sněhu jen tak plácnout! Musíš to udělat opatrně, abys měla správnej otisk. Ukážu ti to, sleduj! *padne do sněhu jak prkno* Takhle chápeš?

Hiroko: Hm, hm... asi už tomu rozumím..
Lawrenc: No a dál už to znáš. To je nahoru...

Lawrenc: ...a dolů.

Lawrenc: No a pak opatrně vstát, abys to nezničila. A výsledek! Tadááá..
Hiroko: Krásný, příště to zkusím já!

Hiroko: Děje se něco?
Lawrenc: Ne, jen.. jsem už trošku unavený a začíná mi být zima...

Hiroko: Tak pojď půjdeme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat