pondělí 21. ledna 2013

Sedmnáctý den: Tvůj oblíbený kousek z šatníku tvých BJDS?

Tvůj oblíbený kousek z šatníku tvých BJDS?

Tak můj oblíbený kousek jo? :DD To mi příjde trochu komický, ale dobře. Můj oblíbený kousek je šedivá halenka, kterou nám na zakázku ušila Navika. Tu už asi i všichni znáte, princ v ní po světě běhal dost dlouho (a teď neběhá, protože se nám halenka zatoulala, asi tuším, kde je, ale... zatím se po ní Vavřineček ani nesháněl, tak jsem ji nevracela na místečko..:))
Je to konkrétně tahle halenka, kdyby někdo netušil.. a u nich i moje nejoblíbenější podkolenky. Tahle fotka sice není zrovna lichotivá, ale Lawri pózoval, aby Araltek věděl, co ho čeká a jak moc velký PUF je to schopný udělat. :)



A pak taky tenhle set, je můj velice oblíbenej! :) Prostě královská róba. Moc mu sluší!

No a teď přichází ten problém na řadu! Vavřineček hlásí, že tohle sice rád nosí, ale že má jiné nej kousky! :D Já věděla, že se neshodneme.
No Lawrenc má asi nejraději tričenko od Niniel, které dost dlouho odmítal vůbec svléknout a chodil v něm i spát. Ale jednou se mu do řetízku zamotal Frederick, takže jsem byla nucena ušít růžové pyžamko (noční košilku), protože růžovou noční košilku měl i Wolf! A Když Wolf tak Lawrenc II. taky! (Sice není tak krásná jako ta Wolframova, ale je růžová a dobře se v ní spinká, tak tak.
Ale zpátky k modrému tričku, Vavřinec někde vyhrabal fotku, tak abyste věděli! :)

Každopádně asi nej Vavřinečkovo oblečení je košilka od Alice a vestička, kterou nám ušila Pet-chan. V kombinaci je to pro prince úplná slast a to až taková, že byl ochotný se v tomto potit i v létě (ale hlavně, že mi spílal, že nemá kraťásky nemo aspoň! tíčtvrteční kalhoty.. nojo, všechno bude! :D). A Asi se v tom i cítí nejvíc jako člen šlechty. :-)

Poslední náš přírůstek si Vavřineček taky zamiloval a je to svetřík od Alice, který jste mohli spatřit v předchozím článku (zimní ČZU).. :) A to je pro dnešek vše. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat