sobota 27. září 2008

Ahojdaa...^^

Ahojky..:3

Mňooo..Tak nějak jsem začale s "vylepšováním Menu" a jak jste si njespíš stihli všimnout dost ztroskotalo a to hlavně díky nedostatku času... Jsem prostě strašná něco si naplánuju a pak jen sleduju,jak mi to pěkně kolabuje, kvůli tomu,že si nedokážu ohlídat kolik mám ještě času..
Jsem strašnáááá..Moc moc moc se omlouvám... Ale může ze to taky Kairi s Hirokim,nedovolili mi pracovat protože pořád okukovali Shinichiho a Daisukiho....*ukazuje na ty dva prstíčkama, načež vypukne polštářová válka*
....................
Dobře...slibuju,že to ještě tenhle přinejhorším příští týden dodělám... Možná v pondělí...Jdeme na odběr krve..*zamyslí se* no prostě nevím jak to bude a kdyžtak bych prostě už byla doma..:) Však uvidíme jak to bude...ale budu se snažit dodělat to co nejdřív,tak na mě mějte ohledy, musím cvičt víte, to Karate nejní jen tak a když vám řekne Cokočuki a vy jste v lese...No...Ehm...tak příště...xDxD
Dneska už valím chrupkat zítra nás čeká lámání plet a poslední letošní sekání té nechutně velké zahrady, přemejšlím nad novou povídkou,kde má hlavní roli Uke a kde Uke je ten na hoře..(A to z docela dost prostýho důvodu, možná že to někdy hodím na papír,podle toho jak to dopadne..xD)
Tak nic jdu, ak jsem zejtra vychrupkaná...:))
Zatím pac a pusu...
Hiro-chan /mňo a ti dva, momentálně úplně mimo, perverzácí, ale já je nezkazila, oni se sami nabýdli..xD
PS: Už se pracuje na novém Dizajnku (Ritsuška se samozřejmě časem zase vrátí..xD) tedy respektive Shinny-chan pracuje...myslím,že se máte na co těšit..*škodolibě se kření* A jen tak mimochodem Elíí,kdopak to jee....??? *poukazuje na Avatárek* Hmm...Druhýho jsem nenašla...

Žádné komentáře:

Okomentovat