sobota 6. září 2008

Dance with Akatsuki xD

Dance with Deidara!

Já tyhle animky miluju..xD Tímhle jsem vám chtěla popřát hezký nový školní rok. Bože,jak může bejt školní rok krásnej? Ale to už neřešte <3 Prostě se mějte fajně a jezte hodně rajčat,prej jsou dobrý na mozek. A když píšete zápis do dějepisu,tak myslete na první světovou a ne na mobil,jinak se vám roku 1918 ukončí baterka,ne válka. (Zásek. když jsem chtěla napsat,ukončení války,mobil mi ohlásil,že mám vybitou baterku,takže teď mám v sešitě ukončení baterky. Taky hezký.) A taky v matice nemyslete na pravítka,když máte dělat desetiný čísla. Nebo z toho budete mít desetiný pravítka. Prostě mi to leze na mozek. Ale to se poddá <3 Jak už jsem řekla,mějte se hezky,užívejte posledních letních dnů a já teď jdu snad dodělat ten test,už to visí jen na obrázkách...
Pa,Alee-chan <3

Žádné komentáře:

Okomentovat