neděle 14. září 2008

Brou noc přeji...:)

Brý večeer...Přeji...^___^
Doufám,že jsem vás svými příspěvky jakž takž potěšila, nedali mi moc zabrat,ale víc už toho dneska dělat nechci, jsem taká nějaká unavená...:))
A taky jdu oznámit,že tento týden si vůbec nejsem jistá jak se tu ukážu, páč taťulda má dovolenou a já budu muset tenhle týden drtít až se ze mě bude kouřit....*vzdychla*
Ještě,že mám ty moje kluky, ikdyž mi začínají bejt nevěrní a po večerech si šuškaj co budou dělat až si dají sraz s Shinichim...,nějak moc se ti dva spřátelili...*otočila se na ně s pohoršeným výrazem* Trošku se ztište..*bručí*
No jinak v sobotu jsem slavila pondělní narozeniny a zase se debatovalo o Tonckovi a poplakávalo,ale jen ze začátku, pak se nám nálada vyjasnila a už to bylo v pořádku...:) Takže jsem v klidu...
A bolí mě bříško páč jsem se včera až nechutně přežirala,jsem strašná já vím, ale jak přede mnou leží jídlo prostě si nemůžu pomoct...xDxD Vy snad jo...??
A taky mě bolí zádíčka,nevím z čeho, ale jsem už skoro jako Pepa Náhlovskej, mám všechny nemoce světa...xDxD
No nic bobani, jdu do hajan, jsem jak přejetá parním válcem...xD
Pac a kissátko..
Hiroko von Rabersdorf /Hiroki a Kairi pozdravují a to hlavně Shinichiho *ještě zahlíží na jejich zvrhlé úsměvy..xD/

Žádné komentáře:

Okomentovat