pondělí 29. září 2008

Do....zadku *otočí se na své dva pohoršené "spolupachatele"* Co zasee...??..xD

Už mě to, sporminutím, sere...ne mě to Sere s velykým S s tak velikým S,že přez něj neuvidí ani Sou-chan...
Debilní menu, pořád se rozskakuje u mě to vypadá dobře a na blogu....*začíná se opravdu vztekat* Prostě už se s tím dál nehodlám srát...Kašlu na to a pro vyšší dobro a hlavně pro dobro svých už tak

rozdrásaných nervů se hodlám uchýlit zpátky ke starým dobrým rubrikám,ale i tady bude muset počkat dneska na to prostě už nemám sílu, cejtím se jak vyžvíkaná žvíkačka, bolí mě hlava a ruka z který mi brali krev..,při představě že tam budu muset ještě dvakrát mě polívá horko...
Ale kupodivu i dnes se stali pozitivní věci, bylo jich málo,ale byli...xD
Tak za prvé moje je
dnička ze slohovky,kterej mamka odsoudila jen přečetla
první řádek, a to mi tam dolů ještě profesorka připsala,máš talent...*vydí růžově* asi mě moc přechvaluje...to ještě neviděla co umím...*tváří se zákeřně* Jen co nám dá téma,kde se budu moct vyřádit ve stylu, Elo-chan říká, Jak Bishík Bishíka potkal. bude valit oči...a do smrti se mnou nepromluví...xD Protože z toho dostane mrtvici, křesťanka naše...xD
A za druhé, to byl dneska největší záchvat smíchu..xDxD Tomáš na mě takový.. "Poď dem spolu na záchod." Petra byla rudá jak rajče a řehnila se jak kuň, Barča s Helouškem měli taky totání záchvat Zbynďa nechápal, Tomáš nechápal co řekl tak vtipnýho a já se křenila jak praštěná...xDxD On když perlí tak PERLÍ....xDxD
Mňo nic...:)) Loučím se..Prozatím...:))) Jinak mé povídky stagnují neboť Hiroki s Kairim se chystají na tejdenní výlet k Nini-chan...xDxD
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat