neděle 5. října 2008

Ritsuška a dizajnek...

Za tuhle prácičku děkujte Shinny-chan, protože to vzala na svá bedra a zvládla to bravurně...Sice u toho měla nervy,ale kdybych to dělala já, asi by můj milovaný počítač letěl z okna, ikdyž by za nic nemohl...xD No cooo..já bych to prostě psychicky neunesla..:))


Jinak doufám,že potěším,..:)) Povedl se ne...??? Ještě řekněte,že ne..?? Já na něj koukám a nemůžu z něj spustit oči...Tedaa...kdyby mě ti moji dva neopruzovali bylo by to lepší...xDxD A taky rýma mě opruzuje...xD ALe to se podá,jsem zásobená kapesníky...

A Ninuuuu-chaaan moc se omlouvám,že jsem ještě neudělala to naše spřátelko, já vím,že jsem strašná,ale já prostě nevím co ne diplomek a jeké pochvalné slovo by se hodilo..*a Hiroko při tom nemusela rejpat...xD* takže se nezlob a ještě chvilku to vydrž, zkusím na tom máknout zítra,dneska už ne...aaaa doufám,že jsi připravená na odchyt těm splašenců co ti zejtra pošlu...xD

Tak jo bobaníí...:)) Přeju dobrou noc a nezlobte se na hiroko ona je totiž nemocná...,skoro na umření.. Páč když 12x za sebou kýchnu tak se cejtím jak po 800stovce...a navíc ta rýma a teď mě bolí hlava...

Pac a pusu...
Hiroko a spol.

Žádné komentáře:

Okomentovat