středa 8. října 2008

Hiroko na příjmu..??!? Ne-e..??

Mwahá...Králíků už máte evidentně plné kecky...,no což, tak změníme repertoár...*tváří se zákeřně*
Pokud Milujete Loveless tak jako já nebo aspoň ze čtvrtiny tak jako já, pak vám tohle zase až tak vadit nebude..:)))) *nahodí smilíka* Lidíí automatikáá...xD


Dneska jsem teda úplně nasračký...všechno mě bolí, to bude ten strečing (nebo jak se to píše...??) ale co, aspoň nebudu tlustá, žeo..xDxD

Prof. Sv. : *nahodí nechápavej výraz* Už jste někdy viděli vysublimovat propisovačku..??

Chjo, jdu chrupkat, mám depresi tenhleten "Soumrak", moji rádoby povídku nějak moc požívám... Takže se mi budou zdát ošklivé sny. Grr...Však Yoshi si pak taky ppolívčičku vyžere až do dna...*nevinnej ksichtík*

A další důležitá věc...!!
Hiroko jakožto jeden z největších návštěvníků (a taky jeden z prvních) stránek Shonenai.blog.cz si vysloužila třetí místo a diplomek...^^ Za to, že je pilná a komentuje o sto péro...^^ Brbooche i BlackCat strašlivě děkuji...^^
A poslední věc, důležitá věc dnešního dne...xD Vtíííípeeeek...xD Ze, kterýho jsem teda dost dlouho nemohla...xDxD

Dva alkoholici se takhle probudili k večeru z poslední opice v zoufalém absťáku
a zjistili, že mají jen pár centů. Po chvíli zoufalého přemýšlení dostal Bill
nápad. Za drobné koupil na rohu jeden párek v rohlíku a odtáhl kámoše do
nejbližšího baru. Dali si tam pár panáků. Když se k nim blížil číšník s účtem,
Bill rozepnul Rickovi poklopec, vrazil mu do něj ten párek v rohlíku a začal
předstírat, že mu kouří péro. Číšník začal řvát:
"Táhněte odsud, vy smradlaví buzíci!"
Chlapi se kvapně sebrali a zmizeli, samozřejmě bez nutnosti platit. Takhle
obešli několik barů, až se večer dotrmáceli úplně zpití k jejich karavanu.
Bill povídá:
"Vidíš, co se dá podniknout s jedním hotdogem!"
"Jakej hotdog?" směje se Rick, "ten jsme ztratili v druhý hospodě."

Tak brou noc a krásné sny. Pac a pusu...
Hiroko von Rabersdorf


Žádné komentáře:

Okomentovat