středa 15. října 2008

Auvajs...*hledá náplasti*

Auvajsky...My dneska měli tréning...(Karate 4ever, a co mám udělat s tou nohou..?? Jo..?? Jo tahle.. Ehmm..?? Jo..! Oz..xDxD <---- Toho si nevšímejte jsem dnes dělali výpady dozadu..xDxD)


Jsem si naposledy při běhání..!My běháme bosky a nejmíň kilák..*přehání <- Hirokiho komentář, to jsou ti co se koukaj..xD) a já si na palečkách u noh udělala bolístky..a dneska jsem si je strhla..Au...*brečí..* Bolelo to jak prase,ale co bych pro svůj Love sport neudělala, přetrpěla jsem celý dvě hodiny a dokonce se řepila...xD Jo mu se to kecá, když už je někde na Druhým (nebo vejš..) danu černýho pásku...xD A taky prej na nás, že si máme sehnat někoho do čtveřice, prej, kdyby jsme trénovali s klukama, mohli bysme mejt blbej pocit, že nás osahávají..*tláme se* (Jo bejt chlap tak už si zamluvuju Sergeje...xDxDxDDD Chudák, by to neměl lehký...xD On sice vypadá spíš na Semeho, ale kdybych já byla chlap tak by neměl šanci..xDxDxD *se projevila její yaoistická dušička* <---- Já CHCI bejt chlap...xDxDD *zapíše si poznámku ->> Škaredý jsou jenom rusky, rusi jsou i fufuu...xD*

Dobře dosti vykecávání...*zaposlouchá se* venku prší...*užasle* Nooo...Tož já jdu chrupkat...Páč na mě něco leze a jsem tak lhce unavená...*radši nechci vědět co na mě leze, ale kdyby to byl nějaký fufu Ukee...dobřéé už mlčím..*

Jo jen tak mimochodem se soumrakem jsem se nehla..*kňučí* Já to vymejšlím před spaním a ráno si to nepamatuju...xD Ale mám zhruba představu...Možná, e byste mohli mít v jistých částích třetího dílu i radost....Ale Hiroko nic neslibuje...^^

Tak brou noc a krásné sníky..
Pac pusu, koťátka..(Elo obvzlášť...xD)
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat