pondělí 6. října 2008

Kishishishihiiiiii....^__^

Pan profesr měl zase dneska mega dobrou náladu a vypadlo z něj několik úža hlášek...xDxD

Prof. V. - Hromku, co to děláš..
Vlasta - Jsem si stříkal do nosu.
Prof.V. - *úplně přejde Vlastovu odpověď* Sis šlehnul po písemce co..??

*Aďa(jakože Adam) a Honza se k sobě ZASE mají*
Prof. V. - Žando, nechte toho. Ošaháváte se jak malý, co budete dělat na jaře..??

Prostě, když perlí tak PERLÍ a je prakticky k nezastavení...xDxD

A tak já válím..:) Dneska,bych evidentně a teoreticky mohla přidat prolog nové povíkdy, na které jsme spolu s Hirokim začali v sobotu..(když mi bylo tak zle,že mě bolely zuby)..pracovat..:)

Ještě uvidím jak se dostanu..:) a NINI,starej se o ně, oni mi pak oba všechno nahlásí...*vyhrožuje*

Tak pac a pusu..
PS: Králíků se za chvilku zbavíte nebojte...xD
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat