neděle 19. října 2008

Deprese..? Co to je..??

*zalízá pod stůl* Venku je tma a zima a umírá mi můj Hektorek...Sakra proč mi umírají všechny kytičky.. Ze stromů opadává to pestrobarevný listí, který já pak musím shrabat... A rodiče ho ekologicky spálí, opravdu strášný smrad...Ale fajn, louskání ořechů je fajn, až na to že něcítím zápěstí..debilní louskáček...*vzdychne*
Lidi, už ani ta pátěční rádoby"akce" mě netěší. Z krate mám vždycky nehorázny bolesti, moje kotníky očividně nezvládají jiný postoje, než na který jsou zvyklí, ale to se poddá...
Jinak o byla ta akce v pátek..?? Hmm...*škodolibej úsměv*

No jsme se sestřičkou čekali až přijede Helča, když kolem nás prošel takovej Gotika clapec, vlásky- černý, sestříhaný, vousy- černý, oči- hoodě tmavě hnědý, oblečení- černý...No prostě ...xDxD Kdybych byla chlap hned se za ním ženu, páč ten kluk byl prostě "cejtit" na sto honů...Navíc celý nádraží obcházel tak jako spirálovitě k jednomu bodu..(teda to není pravda,ale neberte mi iluze) a ve středu té spiráli byl další chlap..taky byl cejtit na sto honů, navíc po sobě několikrát tak výmluvně koukli...xDxD To už Hiroko začínala tvořit sou teorii.. A když ten černovlasej klučina začal telefonovat a ten druhej chlápek taky telefonoval, to už jsem měla záchvat smíchu a ségra nevěřila, jak dobrej mám odhad...Bohužel co se stalo dál netuím, páč jsme museli máknout na karate...xDxD (Tam si Hiroko pak docela slušně pokecala s Jardou...a taky mám auvajs n předloktí jak jsme dělali kra
viny...xDxD On chudinka určitě taky bude mít auvajs...to pak ke konci už byli šlupky, ale jinak fajnový..^^)



Viděli jste Hortna..?? Není Jojo Fufu..Takovího Kdovíka by Hiroko brala domů..xDxD On je fkt fufatej, ale nikde nemůžu sehnat infoormatoin o jeho Dabérovi...Což mě mrzí páč to málo co Jojo řekl mělo moc hezkej tón hlasu..:))

Tak fajn...jdu se vrhnout na Soumrak, třeba se mi podaří něco málo dneska udělat..(Ikdy,možná bych se měla učit Chemii, jako já to umím, ale jak nám dá test tak zase budu v lese..a nemám úkol do matiky, páč to nechňápu, ale co že..:)) )

Tak jdu na to...:))
Zatím Pac a pusu...

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat