čtvrtek 30. října 2008

Já se vrátím a semnou...

...příjde aktivitáá...xDDD Ano Hiroko je zpátky v plné síle a taky má ještě silnější deprese, záchvaty méněconnosti, neschopnosti, a je schopna brečet nad každou blbinou..(Marion....Yaoi, kde Chlap spí se ženskou..Co jsem komu udělala,že jsem se dostala do pekla..??)
A teĎ pojďte a obejměte mě, bez vyjímky, takže Elouši ty taky, Dahak tě neuvidí a když jo tak já tě schovám nebo to svedem na chvilkový pomatení smyslů...*snaží se donutit všechn, k hromadnýmu objetí*

A teď k dizajnu...
Vůči Tokaido Hisame evidentně nic nemáte a vypadáte celkem spokojení..:) A Elo Ritsušák bude zase příště jo..tak si teď užívej Itsukiho a Hisi, páč Hiroko je má ráda a hodlá si je chvilku "vydržovat". A Dal MEnu..je v záhlaví, lépe řečeno pod záhlavím, v bočním menu jsou poze odkazy a podstatný, DŮLEŽITÝ věci, jako třeba, abyste si uvědomili,že tu vládne Hiroko...xDDD

Fajn..:) a teď jdu přidat Soumrak, protože..chci..?? Ne nechci, ale musím, páč potřebuju dostat jeden článek pryč..aby se mi tu nemátla muzikálnost mého blogu...xDDD Doufám, že to chápete a potěším vás..:)

Tak čauveeec...
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat