čtvrtek 16. října 2008

Soumrak - Část třetí

Auč.., možná, že Vás moje lehce mazlící scénka potěší, alee Žádnej Yaoi lidi, Hiro-chan a Hiro-chan si nějak netroufají..Ikdyž pokud máte spoustu fantazie, nechám tu scénu na vás..:) A je to trošičku kratšín jen zhruba 900 slov..:)

Tak Fajn...
Daneček s Yoshim řeší nastávající problémy, ale že jich bude víc...Pcha o tom ještě neví..:)

Věnování..:Mazlící scéna..?? Pak Lalince..:)) Lali pro tebe..:)

A Upozornění: Hiro-chan miluje Telenovela konce..:D A pak to mazlení..:)


Btw: Za tohle Může Barboocha-chan a BlackCat, ale když si to poslechnete třikrát už se toho nezbavíte..:))
Hiro-chan&Hiro-chan


"Dany, jdu se sprchnout jo..?" Zamručel. Přikývl jsem a dál fascinovaně sledoval televizi. Ten jazyk byl fakt šílenej. Ale byla to sranda. Čekal jsem, až Yoshiaki vleze do sprchy. Nikdy se nezamykal a to byl dneska můj trumf. Zákeřně jsem se usmál, máš to spočítaný… Vystřelil jsem z gauče a urychleně rozepínal knoflíčky košile. Opatrně jsem otevřel dveře. Vypadal dokonale. Hmm…zrovna si umýval hlavu, celý tělo pěkně propínal, každý sval. Říkal jsem už jak moc ho miluju..? Ještě chvilku jsem fascinovaně sledoval jeho tělo a vodu, která měla tu drzost dotýkat se ho. Stáhnul jsem kalhoty a opatrně vlezl za něj. Obejmul jsem ho a on překvapeně vykvíkl. Musel jsem se usmát. "Přepadení, ruce vzhůru..!" Zavrčell jsem a políbil ho na rameno. "Co to děláš, vyděsil jsi mě." Vystrčil zadek, aby mě od sebe odstrčil. Zakňučel jsem. "Běž, mazeej…" Dál mě od sebe odstrkoval a ani netušil, jak mě tím dráždil, jako světec. "Umm…Yoshi..přestaň to dělat.." Zavrčel jsem, ruce mi nevědomky sklouzli lehce pod pas. "Tak vypadní..,člověk nemá soukromí ani při umývání vlasů.." Urazil jsem se. "Pch.." Vztyčil jsem hlavu a vylezl ze sprchy. "Jak si pán přeje.." Vzal jsem si ručník a vystřelil, nemohl jsem se na něj podívat, neodešel bych.

"Dane, ty se zlobíš..?" Byl jsem zachumlaný v peřinách až po bradu předstíral sladký spánek.. Jo jsem naštvaný a sám si za to, ty blbe, můžeš, vyhnal jsi mě a ani se při to nečervenal. Pch.. Maminko, kdybys tak věděla jaký nepravosti na mě páchají. Takový vykořisťování. Vzdychl jsem a tím se nejspíš i prozradil. "Danečkuu…, noták.." Nafoukl jsem tváře a zachumlal se ještě víc. "Nech mě bejt, nezajímá mě to.." Zavrčel jsem, měl jsem v tý chvíli pocit, že si to vzal k srdci a dal pokoj, ale… "Notak Kotě, přece by ses na mě nezlobil.." Zašeptal mi do ucha, naběhla mi husí kůže, pořád jsem byl na uši tak šíleně citlivej, jenom jsem teď dokázal odlišit dvě různé reakce. Tahle byla ta vzrušující. Políbil mě, ale skoro jsem to necítil, vypadalo to jenom jako náznak. Zavrtěl jsem se a nepatrně se odšoupl. Tentokrát mě na ouško políbil a nenechal dlouho čekat ani čelo a nos a líčka. Chvilku mu trvalo než se odvážil přejít ke rtům. Políbil mě, jenom mělce, víc jsem mu nehodlal dovolit. Prudce jsem zatínal zuby, jenomže Yoshiaki byl vynalézavý. Přesunul se ke krku a začal mě líbat na šíji. Ten zmetek. Přetočil jsem se na záda, ruku mu zahákl za krk a přetočil se i sním zpátky, takže jsme teď leželi naproti sobě a na boku.
"Řekni, myslíš ty vůbec někdy večer na něco jiného než sex, sex, sex..??" Zavrčel jsem a propaloval ho očima. Tvářil se andílkovsky, ale v očích mu hrála neplecha. "Samozřejmě, že myslím i na něco jiného, než na sex.." Usmál se. "Aha a co to je..to by mě vážně zajímalo." Založil jsem ruce. "Přeci na milování.." Rozchechtal se. Nafoukl jsem tváře. "Jsi zmetek,takhle si ze mě střílet.." "Já to ták přece nemyslel." Naklonil se ke mně a políbil na nosánek. "Víš,že tě mám rád.." Nastavil jsem mu rty, ihned se tý příležitosti chopil, dost dobře věděl, že se nenabízím dvakrát…

"Králíčku, chtělo by to vstávat.." Cítil jsem, jak mě políbil na tvář, jenom tak něžně. "Víš jak tohle nesnáším..?!!" Zakňučel jsem a snažil se schovat obličej před ostrým světlem. "Ale už je spousta hodin.." Namítl a snažil se mi sebrat přikrývku. "Ale včera, když jsi chtěl repete už taky byla spousta hodin…" Zavrčel jsem a slyšel jsem jak se červená. Lapal po dechu a nevěděl co říct. Zamžoural jsem na něj, vždycky byl roztomilý, když se červenal. "Pořád tě tahle upřímnost tak překvapuje, to je roztomilé.." Usmál jsem se a sledoval, jak přemýšlí, co mi na to říct. Vjel jsem mu rukou do vlasu a stáhl ho k sobě. "Mě přeci nevadí, že jsi vášnivý, jen bych po takovýchto akcích bral dopolední válení.." Zašeptal jsem mu do ouška a pak ho na ně něžně políbil. Obejmul mě. "Ale já slíbil našim, že příjdeme na oběd, proto už musíš vstát je půl jedenácté.." Plácl jsem sebou zpět do peřin. "Moc se mi tam nechce, mám strach…Navíc, když jsme včera potkali tu Natali, moc se mi nelíbí.." Vlezl ke mně a já mu položil hlavu na rameno. " Já vím jak se cítíš, bál jsem se zhruba stejně, když jsi mě představoval mámě."..Rozesmál jsem se. "Pamatuješ si jak řádila..??" Ušklíbl se.. "Jasně, že pamatuju, měl jsi modřinu na tváři.." "Jo trošku to přehnala..,ale má tě ráda.." Natočil jsem hlavu a Yoshi mě políbil. "Budu tam s tebou víš.." Přikývl jsem a začal se pomaličku drápat ven z postele. "A co si mám oblíct..??"

Žádné komentáře:

Okomentovat