čtvrtek 9. října 2008

Menší úprava, první části.

Ano, ano...Je to tak úpravička a hned u první části...xD Nevím co budu dělat dál..xD Ale momentálně mám tvořivou..takže bych možná zítra mohla něco přihodit..nebo radši v sobotu..xD Dnes už mě ženou do pelíšku. Hiroko se samozřejmě nebrání, svou postel miluje...*chuu*

Dobře,ale teď k té úpravě, doufám, že se na mě nebudete zlobit, ale Hiroko se rozhodla první část PRODLOUŽIT. Měla takovej hloupej pocit, že je to tak šíleně kraťučký, že by to němela publikovat, teď už to má přes 1000 slov a jsem spokojená..:) Doufám, že Vám to nějak nevadí a zbytek si dočtete teď a nebo dodatečně..:) Já vás na to jen upozorním...:)

Tak fajn..:) Svou povinnost spisovatele jsem splnila a můžu se zachmlati. Jo a ještě, čtete někdo na napoj-lasky.com Twillighta..?? Pokud ne děláte chybu. Já už myslela, jak to to v 7. Charles rozřízne a spustí se s Donatienem, ale on odolal, to asi myšlenky na to jeho štěně, Cedrika..^○^ Fufuu...Já už cu devátej díl...Kyaa...

Dobře dobře, teď už, ale opravdu pádím, jinak dostanu útrum..xD Kdo kouká na Americkýho draka, nebo na Phiniase a Pherba..??..Kyaa...Dobře už jdu...xD
Brou noc přeji a sladké sny..
Pac a pusu...
*chuu*
Hiroko von Rabersdorf
Ps: U Shou-chan se zakládá Yaoi klubík, takžeee šupajdá šupajdá...xDxD Me milé Yaositky, u toho přece nemůžete chybět...xD

Žádné komentáře:

Okomentovat