čtvrtek 23. října 2008

Zavřete oči...

..odcházím...

Aneb Hiroko se rozhodla stávkovat..
...na dobu neurčitou, prosím...


Není žádnej důvod, nebo aspoň žádnej specielní dvůd, prostě toho mám plný zuby, nic se mi neadří a články...?? Samy vidíte jak většinou vypadají a mě už to nebaví...

Hiroko, Hiroki i Kairi prostě tímhle článkem pádí pryč, letí na dovolenou, dávají si voraz, mají tvůrčí Blok a nic se jim nechce, všichni trpíme depresema a jsme rádi, že se večer můžeme zachumlat do pelíšku a přitulit se k Mišulkovi..(to je prosím pěkně můj Teddy..) Mám plný kecky Daniela i Yoshiho a jejich pitomej próblémů se snoubenkou a adoptovaným bratrem, který je jen tam mimochodem pěkný parchant..
Máme dost školy, máme dost pohybu a nenávidíme mlhy...

Jo podzim je krásnej, když svítí Sluníčko a máme možnost se procházet parkem, kde nádherně šustí listí, ale jinak je to všechno pěkně na hovno..
Jsme unavení, já jsem Unavená..

Navíc tenhle blog jde evidetně pěkně do sraček...(pardon..)

Alee je teď tak lehce "marod" a já a moje skupina...My jsme rádi,že se můžeme večer kouknout na Junjou Romanticu, podívat se na Samurajské milence, jak ve s něhu páchají sebevraždu..a spát..Mývám potom opravdu krásný sny..*ironický škleb*

Tak fajn, dost vykecávání, tímhle prostě Hiroko dává "výpověď" a bere si Dlouhou dovolenou...
Jak to bude se "Soumrakem" nevím, ale momentálně na ně nemám náladu a jsem ráda,když zůstanou tam kde jsou... Ale určitě to dopíšu....

Takže Zatím Nashledanou..

Hiroko vás má ráda, a komentovat bude, samozřejmě...
Hiroko von Rabersdorf und Kairi und Hiroki

Žádné komentáře:

Okomentovat