úterý 21. října 2008

Sayonara vlásky..^^

Jo lidíčkyyy, už za chviličku pojede Hiroko k holičce a ta ji přistříhne "křidýlka" Fufu....Možná, že se těším, možná, že každopádně jistý je, že to doroste...xDxD Navíc já mám děsně težký vlase, takže si teď při jejich dýlce nemůžu vyčesat vysokej colík páč to děsně bolí, dyž mě to tahá dozadu..xDxD Ale to neřeště...^^


Prostě chci jenom říct, že se dneska na devadesátdevět procent neobjevím, páč pak mě čeká Dějepis a přemyslovci..^^ Docela mi to ani nevadí spíš se děsím těch dat, nikdy jsem si žádný datum nezapamatovala, teda kromě 1212 a 1415...xDxDxD

Jo a teď DŮLEŽITÁ VĚC, je to fakt děsně důležitý..takže ELO-CHAN páč je to hlavně kvůli tobě...xD V 3umperku je Květinářství, ale to není zase až tak zajímavý, žeo, nějaký květinářství, ale ono se to květinářství jmenuje DAMI....xDxD Takže vlastně KVĚTINÁŘSTVÍ DAMI...xDxD

Tak fajn já valím, psychycky se připravit na tu kadeřnici..*přitiskne se ke Kairimu a Hirokimu*
Papaaaa....

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat