pátek 10. října 2008

Testíík...^^

Are you Seme or Uke..??

Your Result

Seme. You're protective, loving, and get jealous when someone tries to snatch your special one away from you. Overall, you're a good person who just, to be blunt, likes it on top. You like holding people and making them feel better, and avoid leaning on people yourself. You're a leader, but not annoyingly so. People look up to you as a role model. Go you!

Mám dobrý pocit,že jsem neskončila jako totální Uke...xDxD Myslím,že byste si to měli taky

zkusit..*kouká hlavně po Elo-chan..xD*
Tak jo...teď jdu na soumrak..ale jenom chvilku páč za pár minutek jedu na trenál..xD Doufám,že nebudeme běhat, dneska už toho mám vážně plné kecky...xD

Jo a kdyby teda někdo chtěl vyzkoušet ten testík, jakožto si myslím, že byste měli, páč chci vědět co vám výjde, tak tady je odkázek...→ Seme nebo Uke

Tak já jdu na toho Yoshiho, ať mi to Ninušku neskolí...prostě ho nechal spát no...xD
Hiroko von Rabersdorf




Žádné komentáře:

Okomentovat